Мақалада жаһандану мен білім беру кеңістігінің интернационализациялану дәуірінде Қазақстандағы білім беру (оқу) көші-қонының дамуының негізгі тенденциялары мен ерекшеліктері қарастырылады. Білім беру көші-қон мәселесін талдау өзекті болып табылады, өйткені посткеңестік уақытта әлеуметтік, экономикалық және саяси өзгерістер жастардың жалпы білімдік ұстанымдарын өзгертті, соның ішінде шетелдік жоғары оқу орындарында оқуға деген көзқарастары мен мотивациясын, дайындығы мен бағытылығын. Авторлар Қазақстандағы сыртқы оқу көші-қоны ағындарының ауқымына, құрылымдық сипаттамасы мен бағыттарына әсер ететін факторларды талдайды. Мақалада «ақыл-ойдың ағылуына» жол бермеу үшін білім беру көші-қонының әсері мен оны басқару мүмкіндіктері сараланады.
ҚАЗАҚСТАНДЫҚ СТУДЕНТТЕРДІҢ БІЛІМ БЕРУ КӨШІ-ҚОНЫНЫҢ ҚАЗІРГІ ТЕНДЕНЦИЯЛАРЫ
Жарияланды March 2021
378
131
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілт сөздер
халықаралық білім беру миграциясы
жоғары білім
білім беру миграциясы
«ақыл-ойдың ағылуы»
патриоттық сезім
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Қалмуханбетова, М. і Шнарбекова M. 2021. ҚАЗАҚСТАНДЫҚ СТУДЕНТТЕРДІҢ БІЛІМ БЕРУ КӨШІ-ҚОНЫНЫҢ ҚАЗІРГІ ТЕНДЕНЦИЯЛАРЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Әлеуметтану және саяси ғылымдар сериясы. 73, 1 (Бер 2021), 238–245. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-1.1728-8940.33.