Өткен жыл тұтынушылық мінез-құлықты өзгертті және қоғамның «цифрлық» контекстке көшуін жеделдетті. Үйде болуға мәжбүр болған тұтынушылар онлайн-шешімдерге, соның ішінде онлайн-банкингке, азық-түлік жеткізуге арналған қосымшаларға, онлайн-дүкендерге, телемедицинаға және басқаларға көбірек жүгінеді. Бұл жұмыс осы тақырып бойынша кеңірек зерттеу жолының бастапқы нүктесі болып табылады. Осылайша, талдаудың осы деңгейінде негізгі нәтижелер келесідей:
- анықтамалық әдебиеттерді, жалпы тұтынушылық мінез-құлыққа негізгі зерттеу тәсілдерін және оның теориялық аспектілерін сипаттайтын негізгі критерийлерді талдау;
- цифрлық қоғамдағы тұтынушылық мінез-құлық тақырыбы бойынша нақты әдебиеттерді анықтау;
- тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеуге қысқаша шолу, алдымен негізгі кезеңдерді хронологиялық тұрғыдан бөліп көрсету, содан кейін цифрлық әлемдегі қазіргі жағдайдың қысқаша көрінісін беру.
ҚАЗІРГІ ЦИФРЛЫҚ ҚОҒАМДАҒЫ ТҰТЫНУШЫЛЫҚ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ: ТЕНДЕНЦИЯЛАР, МӘСЕЛЕЛЕР ЖӘНЕ КҮРЕС ЖОЛДАРЫ
Жарияланды July 2023
77
53
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Кантаева K. 2023. ҚАЗІРГІ ЦИФРЛЫҚ ҚОҒАМДАҒЫ ТҰТЫНУШЫЛЫҚ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ: ТЕНДЕНЦИЯЛАР, МӘСЕЛЕЛЕР ЖӘНЕ КҮРЕС ЖОЛДАРЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Әлеуметтану және саяси ғылымдар сериясы. 78, 2 (Лип 2023), 14–20. DOI:https://doi.org/10.51889/3106.2022.34.74.001.