Тұтынушылық мінез-құлық әлеуметтанушылардың қызығушылығын арттырады, өйткені ол біздің күнделікті өмірімізді қалыптастыратын күрделі әлеуметтік және мәдени факторлар туралы түсінік береді. Бұл мақалада бірқатар эмпирикалық зерттеулер мен теориялық негіздерге негізделген тұтынушылық мінез-құлықты зерттеудегі қазіргі тенденцияларға социологиялық көзқарас ұсынылған. Мақалада әлеуметтік тап, жыныс, нәсіл және этникалық сияқты әлеуметтік және мәдени факторлардың тұтынушылық мінез-құлықты қалай қалыптастыратыны және тауарлар мен қызметтердің қалай сатылатыны және тұтынылатыны қарастырылады. Талқыланатын негізгі тенденцияларға тұтынушылық мінез-құлықты қалыптастырудағы онлайн платформалар мен әлеуметтік желілердің маңыздылығының артуы, тұтынушылық таңдауды қалыптастырудағы сәйкестік пен мәртебенің рөлі және тұрақты даму мәселелерінің тұтынушылық тәжірибеге әсері кіреді. Мақалада сонымен қатар тұтынушылық мінез-құлықты қалыптастыруда, әсіресе әлеуметтік әділеттілік пен экологиялық тұрақтылық мәселелеріне қатысты тұтынушылық белсенділік пен әлеуметтік қозғалыстардың маңыздылығы көрсетілген. Тұтастай алғанда, мақалада тұтынушылық мінез-құлықтың күрделі динамикасын және оның кең әлеуметтік және мәдени тенденциялардың әсерінен қалай қалыптасатынын түсіну үшін әлеуметтанулық зерттеулердің маңыздылығы көрсетілген.
САНДЫҚ ДӘУІРДЕГІ ТҰТЫНУШЫЛАРДЫҢ ТАҢДАУЫ: ҚАЗІРГІ ТЕНДЕНЦИЯЛАРДЫ ӘЛЕУМЕТТАНУЛЫҚ ЗЕРТТЕУ
Жарияланды December 2022
160
85
Аңдатпа
Тіл
English
Кілт сөздер
қазіргі қоғам
тұтынушылық мінез-құлық
цифрлық қоғам
тұтынушылардың таңдауы
әлеуметтік тенденциялар
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Кантаева K. 2022. САНДЫҚ ДӘУІРДЕГІ ТҰТЫНУШЫЛАРДЫҢ ТАҢДАУЫ: ҚАЗІРГІ ТЕНДЕНЦИЯЛАРДЫ ӘЛЕУМЕТТАНУЛЫҚ ЗЕРТТЕУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Әлеуметтану және саяси ғылымдар сериясы. 80, 4 (Груд 2022), 13–20. DOI:https://doi.org/10.51889/1728-8940.2022.4.80.002.