Бұл зерттеу ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың (АКТ) музыкалық білім берудегі интеграциясын зерттейді, оның оқыту мен оқу үдерістеріне трансформациялық әсерін зерттейді. Зерттеу АКТ құралдары мен қолданбалары студенттердің белсенділігін арттырып, шығармашылықты қалай дамытатынын және бірлескен оқу тәжірибесін жеңілдететінін зерттейді. Сондай-ақ стратегиялық жоспарлау, мұғалімдерді жан-жақты даярлау және сәйкес педагогикалық әдістерді қабылдау қажеттілігіне баса назар аудара отырып, АКТ интеграциясының мәселелерін қарастырады. Нәтижелер АКТ студенттердің қатысуын байыту және жекелендірілген және инклюзивті білім беруге мүмкіндік беруде айтарлықтай артықшылықтар ұсынса да, оны табысты енгізу әртүрлі логистикалық және білім беру мәселелерін шешуге байланысты екенін көрсетеді. Мақала музыкалық білім беруді қайта анықтаудағы АКТ-ның революциялық әлеуетін көрсетумен, оның студенттерді цифрлық дәуірге дайындаудағы рөлін көрсетумен аяқталады. Бұл зерттеу музыкалық білім берудегі АКТ мүмкіндіктері мен шектеулерін түсінуге ықпал етеді, педагогтар мен саясаткерлерге білім берудің оңтайлы нәтижелері үшін интеграцияны шарлауда түсінік береді.
БІЛІМ БЕРУДЕГІ АКТ: ЖЕТІЛДІРІЛГЕН ОҚУ ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ ҮШІН ӘЛЕУМЕТТІК МҮМКІНДІКТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
Жарияланды December 2023
98
41
Аңдатпа
Тіл
English
Кілт сөздер
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
музыкалық білім беру
студенттердің белсенділігі
шығармашылық
ынтымақтастық
жекелендірілген оқыту
инклюзивті оқыту тәжірибесі,
мұғалімді дайындау
педагогикалық тәсілдер
цифрлық трансформация.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Кенжегалиева A. і Алимбаева G. 2023. БІЛІМ БЕРУДЕГІ АКТ: ЖЕТІЛДІРІЛГЕН ОҚУ ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ ҮШІН ӘЛЕУМЕТТІК МҮМКІНДІКТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Әлеуметтану және саяси ғылымдар сериясы. 84, 4 (Груд 2023), 5–14. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-6270.2023.84.4.002.