Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Әлеуметтану және саяси ғылымдар сериясы

ҚАЗІРГІ ҚОҒАМДАҒЫ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ПРОЦЕСТЕРДІ ЗЕРТТЕУДІҢ НЕГІЗГІ ПАРАДИГМАСЫ.

Жарияланды December 2024

7

7

Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті

e-mail: olesya_khmelnitskaya@mail.ru

Bio
×

Олеся Хмельницкая

Әлеуметтану ғылымдарының магистрі, Қазақстан халқы Ассамблеясы және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасының аға оқытушысы. «Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті» КЕАҚ Қарағанды, Қазақстан Республикасы; 

Аңдатпа

Ғылымдағы байланыс-бұл күрделі әлеуметтік-мәдени жүйе, оның компоненттері бір-бірімен тығыз байланысты, бұл оны зерттеу мүмкіндіктерін едәуір кеңейтеді. Ғылыми коммуникацияның ерекшелігі мен мәні туралы әртүрлі көзқарастарды ұсынатын заманауи теориялар ғылыми ойдың әртүрлі салаларындағы бәсекелес ұғымдармен ұсынылған. Ғылыми коммуникацияны зерттеу лингвистикалық, әлеуметтанулық, философиялық, психологиялық, кибернетикалық және басқа да көптеген теорияларды қолдануды талап етеді. Қазіргі уақытта жаһандану жағдайында кәсіби ғылыми қарым-қатынаста болып жатқан өзгерістерді ескере отырып, ғылыми коммуникацияның ерекшелігі мен мәні туралы Әлеуметтік-философиялық және әлеуметтанулық ойдың жинақталған әлеуетін қорытындылай алатын ғылым әлеуметтануындағы теориялық және әдіснамалық базаның жеткіліксіз дамуы байқалады.

Қазіргі қоғамдағы ақпараттық-коммуникациялық процестер және Қазақстанда ақпараттық қоғамды қалыптастыру гуманитарлық ғалымдардың алдына болып жатқан процестерді түсіндірудің және оларды болжаудың жаңа тәсілдерін іздеу міндетін қояды. Жаһандану және бұқаралық коммуникацияның жеке тұлғаға қарқынды әсері сияқты факторлар қазіргі адамның коммуникативті мінез-құлқын айтарлықтай өзгертті, бұл қазіргі ақпараттық қоғамдағы бұқаралық ақпарат құралдарының рөлін зерттеуді, әсіресе Интернеттің жаһандық даму дәуірінде өте өзекті етеді.

Бүгінгі таңда интернеттің қоғамның дамуына әсері өсуде. Ақпараттық қоғам ақпаратты құруға және тұтынуға байланысты секторлар, сондай-ақ ғылыми-техникалық прогресстің арқасында пайда болған жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологиялар қарқынды дамып келе жатқан индустриалды саланың эволюциялық жалғасы ретінде қарастырылады. Бұл революция коммуникацияның, өндірістің, ақпаратты өңдеудің және берудің сипатын өзгертеді, қуатты өндірістік күшке айналады және әлеуметтік, экономикалық және саяси процестерге айтарлықтай әсер етеді. Осылайша, осы кезеңде бұқаралық коммуникация теориясы мен практикасын қайта қарау міндеттері өзекті болып отыр. Қазақстандық әлеуметтану үшін бұқаралық коммуникация әлеуметтануы жаңа пән болып табылады және дамудың бастапқы сатысында тұр. Бәлкім, қазақстандық ғылым қазір медиа зерттеулер саласында әзірге бытыраңқы эмпирикалық зерттеулер жинаумен айналысып жатқан шығар.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Хмельницкая O. 2024. ҚАЗІРГІ ҚОҒАМДАҒЫ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ПРОЦЕСТЕРДІ ЗЕРТТЕУДІҢ НЕГІЗГІ ПАРАДИГМАСЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Әлеуметтану және саяси ғылымдар сериясы. 88, 4 (Груд 2024). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-6270.2024.88.4.006.