Межэтникалық қатынастардың дамуы заманауи мемлекеттің демократиялық әрі ілгерінді дамуының негізгі факторларының бірі ретінде қарастырылады. Қазақстан Республикасының жағдайында этносаралық келісім, өзара түсіністікті нығайту және этномәдени әралуандықты сақтау мемлекеттік саясаттың базалық қағидаттары болып табылады. Қазақстан қоғамын әлеуметтендіру жүйесі «алуан түрліліктегі бірлік» идеясын жүзеге асыруға, өзара құрмет, толеранттылық және әртүрлі этностардың бейбіт қатар өмір сүру мәдениетін қалыптастыруға бағытталған.
Зерттеудің мақсаты - полиэтникалық студенттік орта жағдайында этносаралық контексте құндылықтық бағдарларды, сондай-ақ өз этносының мәдениеті, дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын білу деңгейін зерделеу және талдау. Зерттеу социологиялық сауалнамалардың классикалық әдістемелік тәсілдеріне сәйкес жүргізілді. Оның негізіне этносаралық қатынастар, этникалылық, этникалық бірегейлік, дәстүрлі мәдени практикалар, толеранттылық пен интолеранттылық мәселелерін қарастырған отандық және шетелдік ғылыми әдебиеттерде тұжырымдалған қағидалар алынды.
Зерттеу құралы ретінде мемлекеттік және орыс тілдерінде әзірленген стандартизделген сауалнама қолданылды. Эмпирикалық деректер онлайн-сауалнама арқылы жиналды. Талдау нәтижесінде білім деңгейі мен өз этносының мәдениеті, дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын білу деңгейі арасында тұрақты өзара байланыс бар екендігі анықталды. Респонденттердің әр төртіншісі өзінің осы саладағы білімін жоғары деңгейде деп бағаласа, жартысы - жақсы деңгейде деп бағалады. Мұндай оң динамика іріктеменің барлық негізгі әлеуметтік және этникалық ішкі топтарында байқалады.
Этномәдени нормалар мен құндылықтардың маңыздылығы да жоғары деңгейде көрініс тапты: сауалнамаға қатысушылардың әр үшіншісі оларды басымдық ретінде бағаласа, тағы жартысы оларды елеулі құндылық рөлге ие деп санайды. Сауалнамаға қатысқандардың 50%-дан астамы өз этникалық тобының өкілдерімен тұрақты қарым-қатынас қажеттілігін атап өтті. Бұл қажеттілік, негізінен, отбасылық байланыстар, ана тілінде сөйлесу және этномәдени орталықтардың қызметіне қатысу арқылы жүзеге асырылады. Сонымен қатар, респонденттердің басым көпшілігі өзінің этникалық тиістілігіне мақтаныш сезімін білдірді. Бұл позитивті этникалық бірегейліктің жоғары деңгейін, мәдени сабақтастықтың сақталуын және этникалық қауымдастыққа эмоционалдық байланыстылықты айғақтайды.

