Қарқынды технологиялық даму дәуірінде цифрлық маркетингтің ерекшеліктерін егжей-тегжейлі зерделеудің өзектілігі үнемі өсіп келеді. Коронавирустық пандемия жаңа әлемдік дағдарысқа әкелді. Дағдарыс онлайн-білім беру саласында цифрлық маркетингтің құралдарын жетілдіру қажеттігін растайды. Цифрлық маркетингтің теориялық аспектілері ғылыми әдебиеттегі әр түрлі көзқарастарды тереңірек зерттеу және түсіну үшін қарастырылды. Сандық маркетингтің теориялық аспектілерін зерттей отырып, автор осы мәселе бойынша ғылыми әдебиеттерге аналитикалық шолуды ұсынды. Сандық маркетингтің негізгі қызметі, терминнің пайда болу тарихы, цифрлық маркетингтің құралдары мен заманауи технологиялары сипатталған.
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Нургалиева, А. 2021. Сандықмаркетингтің теориялық аспектілері. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Әлеуметтану және саяси ғылымдар сериясы. 70, 2 (Чер 2021), 228–233. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-8940.32.