Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Әлеуметтану және саяси ғылымдар»

Сандықмаркетингтің теориялық аспектілері

Жарияланды June 2021
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Қазақстан

Bio
×

А.М. Нургалиева

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Қазақстан

Аңдатпа

Қарқынды технологиялық даму дәуірінде цифрлық маркетингтің ерекшеліктерін егжей-тегжейлі зерделеудің өзектілігі үнемі өсіп келеді. Коронавирустық пандемия жаңа әлемдік дағдарысқа әкелді. Дағдарыс онлайн-білім беру саласында цифрлық маркетингтің құралдарын жетілдіру қажеттігін растайды. Цифрлық маркетингтің теориялық аспектілері ғылыми әдебиеттегі әр түрлі көзқарастарды тереңірек зерттеу және түсіну үшін қарастырылды. Сандық маркетингтің теориялық аспектілерін зерттей отырып, автор осы мәселе бойынша ғылыми әдебиеттерге аналитикалық шолуды ұсынды. Сандық маркетингтің негізгі қызметі, терминнің пайда болу тарихы, цифрлық маркетингтің құралдары мен заманауи технологиялары сипатталған.

pdf (Русский)