Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Әлеуметтану және саяси ғылымдар»

БИЗНЕСТІҢ ӘЛЕУМЕТТІК ЖАУАПКЕРШІЛІГІ: ТЕОРИЯЛЫҚ ШОЛУ

Жарияланды March 2021
Әл-Фaрaби aтындaғы Қaзaқ ұлттық университеті, Қазақстан

Bio
×

Т.Б. Тауекелова

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, әлеуметтану және әлеуметтік жұмыс кафедрасының PhD докторанты

Әл-Фaрaби aтындaғы Қaзaқ ұлттық университеті, Қазақстан

Bio
×

Г.О. Әбдікерова

Professor, Department  of Sociology and Social  Work, Kazakh National University named after Al-Farabi

Аңдатпа

Мақалада  қарастырылатын  басты  мәселе - бизнестің әлеуметтік  жауапкершілігі. Сондықтан   әлеуметтік  жауапкершілік категориясына   жан-жақты анықтама беріледі.    Бизнестің әлеуметтік  жауапкершілігі   ұғымы   көпдеңгейлі және құрамдас  категория болып табылады. Жауапкершілік  өзіне   мораль,  парыз,  қайырымдылық сияқты этикалық  категорияларды қамтиды.  Мақалада бизнестің әлеуметтік жауапкершілігіне қатысты  ғылыми көзқарастардың теориялық аспектілері қарастырылып, классикалық және қазіргі заманғы ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларға талдау жасалынады. 

             Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігінің қоғамдағы маңыздылығының өсуіне әсер ететін факторлар, бизнестің ерікті қоғамды қалыптастырудағы роліне қатысты  мәселелер  көтеріледі.  ХХ ғасыр    өнімі ретінде Батыста    пайда болған  әлеуметтік жауапкершілік  мәселесі, Қазақстанда XXI ғасырда ғана  қарастырыла  бастады.  Бұл  феноменді     толық зерттеп, оның бизнес саласындағы  әлеуметтік  жауапкершілігін  түсіну өзекті болып табылады.

pdf