Мақалада қарастырылатын басты мәселе - бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі. Сондықтан әлеуметтік жауапкершілік категориясына жан-жақты анықтама беріледі. Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі ұғымы көпдеңгейлі және құрамдас категория болып табылады. Жауапкершілік өзіне мораль, парыз, қайырымдылық сияқты этикалық категорияларды қамтиды. Мақалада бизнестің әлеуметтік жауапкершілігіне қатысты ғылыми көзқарастардың теориялық аспектілері қарастырылып, классикалық және қазіргі заманғы ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларға талдау жасалынады.
Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігінің қоғамдағы маңыздылығының өсуіне әсер ететін факторлар, бизнестің ерікті қоғамды қалыптастырудағы роліне қатысты мәселелер көтеріледі. ХХ ғасыр өнімі ретінде Батыста пайда болған әлеуметтік жауапкершілік мәселесі, Қазақстанда XXI ғасырда ғана қарастырыла бастады. Бұл феноменді толық зерттеп, оның бизнес саласындағы әлеуметтік жауапкершілігін түсіну өзекті болып табылады.