Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті Қазақстанның бірінші жоғары оқу орны бола отырып, білім беру сапасын тиімді басқаруда айтарлықтай тәжірибе жинақтады. Басқарманың негізінде зерттелетін бөлігінде нормативтік реттеу актілерінің екі деңгейі жатыр: 1) білім беру саласындағы заңнама және ҚР Білім және ғылым министрлігінің ведомстволық актілері; 2) университеттің тиісті қызметтері әзірлеген ішкі қолданыстағы нормативтік актілер. Бұл деңгейлер арасында белгілі бір иерархиялық байланыс бар: екінші деңгей бірінші деңгейдің ережелеріне сәйкес келуі және қайшы келмеуі тиіс. Ішкі қолдану актілерін жасау және қабылдау үшін интерпретациялық өрістің шектері осы арақатынасқа сәйкес жеткілікті қатаң және тар.
БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН БАСҚАРУ: ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ЖҮЙЕСІ МЕН ФОРМАЛАРЫ (АБАЙ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ МЫСАЛЫНДА)
Жарияланды January 2020
115
18
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Толеубекова , Б., Сайлибаева , Ж., Хведелидзе , Т. і Тыныбекова , З. 2020. БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН БАСҚАРУ: ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ЖҮЙЕСІ МЕН ФОРМАЛАРЫ (АБАЙ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ МЫСАЛЫНДА). Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Әлеуметтану және саяси ғылымдар сериясы. 69, 1 (Січ 2020), 228–244. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-8940.37.