Бұл мақалада әлеуметтік медиа белсенділері қозғалысының дискурстық талдау әдісі арқылы Қазақ-стан жағдайында зорлау және жыныстық қысым көрсетудің ұлттық мәселелеріне қатысты бірнеше аспектілер талданған. Мақалада '#MeTooTalgo', 'NeMolchi.kz' немесе '#OrtashaEmes' сияқты маңызды әлеуметтік медиа қозғалыстар туралы айтылады, олар 2016 жылы Talgo пойызында зорлау ісіне қатысты оқиғадан кейін пайда болды, және ақыр соңында өсу тенденциясын тудырды бүкіл ел бойынша әлеу-меттік медиа кампаниялары. Сонымен қатар, газет сонымен қатар контекстік консервативті патриархал-дық мемлекеттің әйелдерге әлеуметтік әсері, әйелдердің жыныстық және физикалық зорлық-зомбылық құрбаны болуына себеп болатын факторлар туралы пікірталас, сондай-ақ әлеуметтік медианың құралы мен алаңы ретінде күші туралы түсінік береді. әйелдердің ашуланған дауыстарын қоғамды өзгертудің ықпалды құралдарына айналдыру. Сонымен қатар, бұл мақалада әлеуметтік медиа белсенділігінің қозғалысы үкіметтің шешімдері мен заңдарды қатаңдатуға бағытталған елдегі заң түзетулеріне қалай әсер еткені туралы да қарастырылған. Қорытындылай келе, бұл жұмыстың маңыздылығы – бұл Қазақстандағы әйелдер мен қыздар кездесетін және қоғамның өзі «әлеуметтік проблема» ретінде қабылдамаған әлеуметтік мәселелердің бірін жарыққа шығаруға және алға шығаруға тырысуында. Демек, әлі де дамып келе жатқан, бірақ көп перспективалы азаматтық қоғамы бар консервативті режимге қарамастан, әлеуметтік медиа өз проблемаларын айтқысы келетіндер үшін және өзін тыңдағысы келетіндер үшін «еркін күрес кеңістігі» болды.
ЗОРЛАУ ЖӘНЕ ЖЫНЫСТЫҚ ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ БОЙЫНША ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ӘЛЕУМЕТТІК МЕДИА БЕЛСЕНДІЛІГІ ҚОЗҒАЛЫСЫ
Жарияланды June 2021
177
144
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Вайгорова L., Кумар Y. і Бақтыбаев B. 2021. ЗОРЛАУ ЖӘНЕ ЖЫНЫСТЫҚ ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ БОЙЫНША ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ӘЛЕУМЕТТІК МЕДИА БЕЛСЕНДІЛІГІ ҚОЗҒАЛЫСЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Әлеуметтану және саяси ғылымдар сериясы. 74, 2 (Чер 2021), 108–116. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-2.1728-8940.16.