Әлеуметтік медиа платформаларының тез таралуы тұтынушылардың мінез-құлқы мен қалауына айтарлықтай әсер етті. Бұл зерттеу әртүрлі демографиялық топтарға және олардың цифрлық маркетинг стратегияларымен өзара әрекеттесуіне назар аудара отырып, әлеуметтік медианың тұтынушылардың таңдауына қалай әсер ететінінің ағымдағы тенденцияларын талдауға бағытталған. Әдебиеттерді жан-жақты шолу және эмпирикалық зерттеулер арқылы біз цифрлық дәуірде тұтынушылардың қалауын қалыптастыратын негізгі факторларды анықтаймыз.
ӘЛЕУМЕТТІК МЕДИА ЖӘНЕ ТҰТЫНУШЫЛАРДЫҢ ҚАЛАУЫ: АҒЫМДАҒЫ ТЕНДЕНЦИЯЛАРДЫ ТАЛДАУ
Жарияланды July 2024
Аңдатпа
Тіл
English
Кілт сөздер
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Қантаева K. 2024. ӘЛЕУМЕТТІК МЕДИА ЖӘНЕ ТҰТЫНУШЫЛАРДЫҢ ҚАЛАУЫ: АҒЫМДАҒЫ ТЕНДЕНЦИЯЛАРДЫ ТАЛДАУ. ХАБАРШЫ «Әлеуметтану және саяси ғылымдар». 86, 2 (Лип 2024). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-6270.2024.86.2.002.