Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Әлеуметтану және саяси ғылымдар»

ӘЛЕУМЕТТІК МЕДИА ЖӘНЕ ТҰТЫНУШЫЛАРДЫҢ ҚАЛАУЫ: АҒЫМДАҒЫ ТЕНДЕНЦИЯЛАРДЫ ТАЛДАУ

Жарияланды July 2024
Абай aтындaғы Қaзaқ ұлттық Педагогикалық университетi

e-mail: kuralaykantaeva@gmail.com

Bio
×

Құралай Қантаева

Кантаева Құралай Аббасқызы – Саясаттану және әлеуметтік-философиялық пәндер кaфедрaсының оқытушысы, Абай aтындaғы Қaзaқ ұлттық Педагогикалық университетi, Aлмaты, Қaзaқстaн, kuralaykantaeva@gmail.com

Аңдатпа

Әлеуметтік медиа платформаларының тез таралуы тұтынушылардың мінез-құлқы мен қалауына айтарлықтай әсер етті. Бұл зерттеу әртүрлі демографиялық топтарға және олардың цифрлық маркетинг стратегияларымен өзара әрекеттесуіне назар аудара отырып, әлеуметтік медианың тұтынушылардың таңдауына қалай әсер ететінінің ағымдағы тенденцияларын талдауға бағытталған. Әдебиеттерді жан-жақты шолу және эмпирикалық зерттеулер арқылы біз цифрлық дәуірде тұтынушылардың қалауын қалыптастыратын негізгі факторларды анықтаймыз.

Тіл

English

Кілт сөздер
Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Қантаева K. 2024. ӘЛЕУМЕТТІК МЕДИА ЖӘНЕ ТҰТЫНУШЫЛАРДЫҢ ҚАЛАУЫ: АҒЫМДАҒЫ ТЕНДЕНЦИЯЛАРДЫ ТАЛДАУ. ХАБАРШЫ «Әлеуметтану және саяси ғылымдар». 86, 2 (Лип 2024). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-6270.2024.86.2.002.