Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Әлеуметтану және саяси ғылымдар сериясы

ӘЛЕУМЕТТІК МЕДИА ЖӘНЕ ТҰТЫНУШЫЛАРДЫҢ ҚАЛАУЫ: АҒЫМДАҒЫ ТЕНДЕНЦИЯЛАРДЫ ТАЛДАУ

Жарияланды June 2024

118

78

Абай aтындaғы Қaзaқ ұлттық Педагогикалық университетi

e-mail: kuralaykantaeva@gmail.com

Bio
×

Құралай Қантаева

Кантаева Құралай Аббасқызы – Саясаттану және әлеуметтік-философиялық пәндер кaфедрaсының докторанты, Абай aтындaғы Қaзaқ ұлттық Педагогикалық университетi, Aлмaты, Қaзaқстaн Республикасы

Аңдатпа

Әлеуметтік медиа платформаларының тез таралуы тұтынушылардың мінез-құлқы мен қалауына айтарлықтай әсер етті. Бұл зерттеудің мақсаты әртүрлі демографиялық топтарға және олардың цифрлық маркетинг стратегияларымен өзара әрекеттесуіне назар аудара отырып, әлеуметтік желілердің тұтынушылардың таңдауына қалай әсер ететініндегі заманауи тенденцияларды талдау болып табылады. Әдебиеттерді жан-жақты шолу және эмпирикалық зерттеулер арқылы біз Цифрлық дәуірде тұтынушылардың қалауын қалыптастыратын негізгі факторларды анықтадық.

Цифрлық дәуірде тұтынушылардың мінез-құлқы тез өзгереді. Интернеттегі сауда және әлеуметтік медиа сияқты жаңа технологиялардың тұтынушылардың мінез-құлқына қалай әсер ететінін және сатып алу мен маркетингтің дәстүрлі түрлерін қалай өзгертетінін зерттеу маңызды. Бұл процестерді түсіну қазіргі әлеуметтік және экономикалық өзгерістерді терең талдауға ықпал етеді.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Қантаева K. 2024. ӘЛЕУМЕТТІК МЕДИА ЖӘНЕ ТҰТЫНУШЫЛАРДЫҢ ҚАЛАУЫ: АҒЫМДАҒЫ ТЕНДЕНЦИЯЛАРДЫ ТАЛДАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Әлеуметтану және саяси ғылымдар сериясы. 86, 2 (Чер 2024), 18–27. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-6270.2024.86.2.002.