Әлеуметтік медиа платформаларының тез таралуы тұтынушылардың мінез-құлқы мен қалауына айтарлықтай әсер етті. Бұл зерттеудің мақсаты әртүрлі демографиялық топтарға және олардың цифрлық маркетинг стратегияларымен өзара әрекеттесуіне назар аудара отырып, әлеуметтік желілердің тұтынушылардың таңдауына қалай әсер ететініндегі заманауи тенденцияларды талдау болып табылады. Әдебиеттерді жан-жақты шолу және эмпирикалық зерттеулер арқылы біз Цифрлық дәуірде тұтынушылардың қалауын қалыптастыратын негізгі факторларды анықтадық.
Цифрлық дәуірде тұтынушылардың мінез-құлқы тез өзгереді. Интернеттегі сауда және әлеуметтік медиа сияқты жаңа технологиялардың тұтынушылардың мінез-құлқына қалай әсер ететінін және сатып алу мен маркетингтің дәстүрлі түрлерін қалай өзгертетінін зерттеу маңызды. Бұл процестерді түсіну қазіргі әлеуметтік және экономикалық өзгерістерді терең талдауға ықпал етеді.