Перейти к основному контенту Перейти к главному меню навигации Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Әлеуметтану және саяси ғылымдар сериясы

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ САЛАСЫНДАҒЫ ЦИФРЛАНДЫРУ САЯСАТЫ: ЖАҢА МІНДЕТТЕР МЕН МҮМКІНДІКТЕР

Жарияланды June 2025

91

62

ҚР ҒЖБМ ҒК Философия, саясаттану және дінтану институты

e-mail: aitymbetov_nurken@mail.ru

Bio
×

Нуркен Айтымбетов

Айтымбетов Нүркен Ысқақұлы – PhD, ҚР ҒЖБМ ҒК Философия, саясаттану және дінтану институтының жетекші ғылыми қызметкері, Алматы қ., Қазақстан Республикасы;

Каспий қоғамдық университеті

Bio
×

Оксана Кирисок

Киричок Оксана Валентиновна – PhD, академиялық дамыту бойынша проректор, Каспий қоғамдық университеті, Алматы қ., Қазақстан Республикасы;

Каспий қоғамдық университеті

Bio
×

Жібек Ногайбаева

Ноғайбаева Жібек Әбдібекқызы – педагогика ғылымдарының кандидаты, Каспий қоғамдық университетінің оқытушысы,  Алматы қ., Қазақстан Республикасы; 

Каспий қоғамдық университеті

Bio
×

Мария Хавронская

Хавронская Мария Александровна – аударма ісі магистрі, Каспий қоғамдық университеті, Алматы қ., Қазақстан Республикасы;

әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің PhD докторантыal-Farabi atyndagy Kazakh University PhD doctoral students

Bio
×

Балмира Мырзабаева

Мырзабаева Балмира Жүнісбекқызы – PhD докторант, әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ., Қазақстан Республикасы;

Аннотация

Жүргізілген зерттеу жұмысының өзектілігі жаһандану процестерінің белсендірілуімен байланысты, олар қоғамның барлық салаларына әсер етеді, оның бірі оқу үрдісі. Жұмыстың мақсаты цифрландыру жағдайында педагогтарға қойылатын негізгі талаптарды зерттеу. Қолданылған әдістердің арасында логикалық талдау, дедукция, индукция, синтез, функционалдық талдау, абстракциялау және басқа әдістерді атап өтуге болады. Зерттеу барысында «цифрлық құзыреттілік» ұғымы зерттеліп, ол қазіргі жағдайда педагогтарға қойылатын талаптарды түсінудің теориялық және практикалық негізі болып табылады. Әртүрлі модель түрлеріне талдау жүргізілді, бұл цифрландыру жағдайында ең тиімді әрі кешенді модельді анықтауға бағытталған. Маңызды аспектілердің бірі – Қазақстанның әртүрлі облыстарындағы педагогтар арасында сауалнама жүргізу. Бұл қазіргі жағдайды бағалауға және білім беру процесіне инновациялық-коммуникациялық технологиялардың енгізілу деңгейін анықтауға мүмкіндік берді. Цифрлық технологияларды білім беру процесіне енгізу барысында кездесетін негізгі проблемалар аталды. Сонымен қатар, Қазақстан Республикасының мемлекеттік саясаты осы салада зерттелді. Қазіргі жағдайларға сәйкес педагогтың меңгеруі тиіс 3 дағды тобы анықталды. Еуропалық цифрлық құзыреттілік модельдері зерттеліп, олардың артықшылықтары анықталды. Алынған нәтижелердің практикалық маңызы – цифрландыру жағдайында қазіргі заманғы педагогтың барлық қажетті дағдыларын қамтитын ең тиімді модельді ұсыну және бұл мемлекеттік саясат пен қабылданған халықаралық стандарттарға сәйкес білім беру процесінің сапасы мен тиімділігін арттыруға ықпал ету болып табылады.

pdf (English)
Тілі

English

Как цитировать

[1]
Айтымбетов, Н. et al. 2025. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ САЛАСЫНДАҒЫ ЦИФРЛАНДЫРУ САЯСАТЫ: ЖАҢА МІНДЕТТЕР МЕН МҮМКІНДІКТЕР. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Әлеуметтану және саяси ғылымдар сериясы. 90, 2 (Чер 2025), 108–119. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-6270.2025.90.2.007.