Жүргізілген зерттеу жұмысының өзектілігі жаһандану процестерінің белсендірілуімен байланысты, олар қоғамның барлық салаларына әсер етеді, оның бірі оқу үрдісі. Жұмыстың мақсаты цифрландыру жағдайында педагогтарға қойылатын негізгі талаптарды зерттеу. Қолданылған әдістердің арасында логикалық талдау, дедукция, индукция, синтез, функционалдық талдау, абстракциялау және басқа әдістерді атап өтуге болады. Зерттеу барысында «цифрлық құзыреттілік» ұғымы зерттеліп, ол қазіргі жағдайда педагогтарға қойылатын талаптарды түсінудің теориялық және практикалық негізі болып табылады. Әртүрлі модель түрлеріне талдау жүргізілді, бұл цифрландыру жағдайында ең тиімді әрі кешенді модельді анықтауға бағытталған. Маңызды аспектілердің бірі – Қазақстанның әртүрлі облыстарындағы педагогтар арасында сауалнама жүргізу. Бұл қазіргі жағдайды бағалауға және білім беру процесіне инновациялық-коммуникациялық технологиялардың енгізілу деңгейін анықтауға мүмкіндік берді. Цифрлық технологияларды білім беру процесіне енгізу барысында кездесетін негізгі проблемалар аталды. Сонымен қатар, Қазақстан Республикасының мемлекеттік саясаты осы салада зерттелді. Қазіргі жағдайларға сәйкес педагогтың меңгеруі тиіс 3 дағды тобы анықталды. Еуропалық цифрлық құзыреттілік модельдері зерттеліп, олардың артықшылықтары анықталды. Алынған нәтижелердің практикалық маңызы – цифрландыру жағдайында қазіргі заманғы педагогтың барлық қажетті дағдыларын қамтитын ең тиімді модельді ұсыну және бұл мемлекеттік саясат пен қабылданған халықаралық стандарттарға сәйкес білім беру процесінің сапасы мен тиімділігін арттыруға ықпал ету болып табылады.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ САЛАСЫНДАҒЫ ЦИФРЛАНДЫРУ САЯСАТЫ: ЖАҢА МІНДЕТТЕР МЕН МҮМКІНДІКТЕР
Жарияланды June 2025
91
62
Аннотация
Тілі
English
Кілттік сөздер
құзыреттілік
ақпараттық процестер
жаһандану
сауаттылық
технологиялар
электронды оқыту курсы
Как цитировать
[1]
Айтымбетов, Н. et al. 2025. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ САЛАСЫНДАҒЫ ЦИФРЛАНДЫРУ САЯСАТЫ: ЖАҢА МІНДЕТТЕР МЕН МҮМКІНДІКТЕР. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Әлеуметтану және саяси ғылымдар сериясы. 90, 2 (Чер 2025), 108–119. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-6270.2025.90.2.007.

