Буллингтің әлеуметтік құбылыс ретіндегі проблемалары ХХІ ғасырдың басында әртүрлі елдерде, соның ішінде Қазақстанда өзекті бола бастады. Оның кәмелетке толмағандар арасындағы көріністері олардың жас ұрпақтың физикалық және психикалық денсаулығы мен өміріне жасырын қауіп төндіретін формалар мен көлемдерді қабылдауына байланысты ерекше алаңдаушылық туғызады.
Қазіргі жағдайда оның шығу тегін тереңірек түсіну және осы негізде уәкілетті органдар, педагогтар мен тәрбиешілер, сондай-ақ кең Заң және педагогикалық қоғам тарапынан кейінгі педагогикалық және құқықтық ден қою үшін тиісті шараларды әзірлеу мақсатында оның генезисін зерттеудің шұғыл қажеттілігі туындайды. Өз генезисіндегі кез-келген әлеуметтік маңызды құбылыс қаржылық-экономикалық, мәдени-тарихи, саяси-құқықтық негіздерде қалыптасатын әлеуметтік факторлар кешенін қамтиды.
Буллингтің генезисін зерттеу және бағалау осы құбылысқа қатысты процестердің одан әрі динамикасының маңызды болжамдарын анықтауға мүмкіндік береді. Зерттеу тақырыбының өзектілігі әлеуметтік сұраныспен және жеке тұлғаны қалыптастыру үшін қорқытудың жағымсыз салдарының маңыздылығымен анықталады. Ғылымның міндеті-буллингке қатысы бар жекелеген мәселелерді қарастыру негізінде мектеп ортасындағы буллингтің алдын алу және деңгейін төмендету жөніндегі шаралардың әлеуметтік маңыздылығын айқындау.

