Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Әлеуметтану және саяси ғылымдар сериясы

ОРТА МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӨТІРІККЕ БЕЙІМДІЛІГІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ МЕН КӨРІНІСТЕРІ

Жарияланды December 2021

184

136

әл- Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

e-mail: ms.magistr@list.ru

Bio
×

Э. Төлеген

2 курс докторанты, әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, Қазақстан Алматы қ., Қазақстан Республикасы,

e-mail: ms.magistr@list.ru 

әл- Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

Bio
×

Т.А. Морозова

Әлеуметтану ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы, әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ. Қазақстан   e-mail: tmorozova72@mail.ru

 

М.В. Ломоносов атындағы Мәскеу ұлттық университеті

Bio
×

Т.С. Мартыненко

Әлеуметтану ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы, М.В. Ломоносов атындағы Мәскеу ұлттық университеті, Мәскеу қ., Ресей  e-mail: ts.martynenko@gmail.com 

Аңдатпа

Бұл мақала орта білім беру саласындағы оқушылардың фальсеоинтеракциясы мәселелеріне арналған. Мақалада "фальсеоинтеракция"терминіне ғылыми талдау жасалды. Фальсеоинтракция-бұл екі актердің де өтірік (жалғандық, алдау) білуімен және сол өтірікті шындық үшін бір уақытта қабылдауымен (немесе қабылдауға еліктеумен) сипатталатын ерекше түрдегі өзара әрекеттесу.

Мақаланың негізгі мақсаты-орта білім беру студенттері арасында, атап айтқанда 5-9 сынып оқушылары арасында шынайы және жалған ақпарат арасындағы байланысты түсіндіру және соңғы жылдары жарияланған арнайы зерттеулер мен ғылыми мақалалар негізінде осы мәселенің өзектілігін анықтау. Жасөспірімдер мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынас жасөспірімдердің әлеуметтік қатынастары мен бейімделуіне әсер ету, ашу және құпияны зерттейтін бірнеше зерттеулердің тақырыбы болды. Жасөспірімдердің алдауына аз көңіл бөлінді. Өтірік -  ата-аналар, дәрігерлер мен мамандар үшін жиі кездесетін мәселе болса да, балалардың проблемалық мінез-құлқына, сондай-ақ осы байланысқа әсер етуі мүмкін басқа да әлеуметтік факторларға байланысты өтіріктерді жүйелі түрде зерттеу іс жүзінде жүргізілмеді. Жасөспірім кезінде оларды түсіне білу, шындықтарын біле тұра « жаза» алмау өте қиын. Бұл қоғамдағы үлкен проблема. Және ешқандай жағдайда балаларға өтіріктің нәтижелерін пайдалануға мүмкіндік берілмейді.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Төлеген E., Морозова, Т. і Мартыненко T.S. 2021. ОРТА МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӨТІРІККЕ БЕЙІМДІЛІГІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ МЕН КӨРІНІСТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Әлеуметтану және саяси ғылымдар сериясы. 76, 4 (Груд 2021), 47–55. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-8940.04.