Перейти к основному контенту Перейти к главному меню навигации Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Әлеуметтану және саяси ғылымдар сериясы

ОРТА МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӨТІРІККЕ БЕЙІМДІЛІГІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ МЕН КӨРІНІСТЕРІ

Жарияланды December 2021

256

204

әл- Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

e-mail: ms.magistr@list.ru

Bio
×

Э. Төлеген

2 курс докторанты, әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, Қазақстан Алматы қ., Қазақстан Республикасы,

e-mail: ms.magistr@list.ru 

әл- Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

Bio
×

Т.А. Морозова

Әлеуметтану ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы, әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы қ. Қазақстан   e-mail: tmorozova72@mail.ru

 

М.В. Ломоносов атындағы Мәскеу ұлттық университеті

Bio
×

Т.С. Мартыненко

Әлеуметтану ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы, М.В. Ломоносов атындағы Мәскеу ұлттық университеті, Мәскеу қ., Ресей  e-mail: ts.martynenko@gmail.com 

Аннотация

Бұл мақала орта білім беру саласындағы оқушылардың фальсеоинтеракциясы мәселелеріне арналған. Мақалада "фальсеоинтеракция"терминіне ғылыми талдау жасалды. Фальсеоинтракция-бұл екі актердің де өтірік (жалғандық, алдау) білуімен және сол өтірікті шындық үшін бір уақытта қабылдауымен (немесе қабылдауға еліктеумен) сипатталатын ерекше түрдегі өзара әрекеттесу.

Мақаланың негізгі мақсаты-орта білім беру студенттері арасында, атап айтқанда 5-9 сынып оқушылары арасында шынайы және жалған ақпарат арасындағы байланысты түсіндіру және соңғы жылдары жарияланған арнайы зерттеулер мен ғылыми мақалалар негізінде осы мәселенің өзектілігін анықтау. Жасөспірімдер мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынас жасөспірімдердің әлеуметтік қатынастары мен бейімделуіне әсер ету, ашу және құпияны зерттейтін бірнеше зерттеулердің тақырыбы болды. Жасөспірімдердің алдауына аз көңіл бөлінді. Өтірік -  ата-аналар, дәрігерлер мен мамандар үшін жиі кездесетін мәселе болса да, балалардың проблемалық мінез-құлқына, сондай-ақ осы байланысқа әсер етуі мүмкін басқа да әлеуметтік факторларға байланысты өтіріктерді жүйелі түрде зерттеу іс жүзінде жүргізілмеді. Жасөспірім кезінде оларды түсіне білу, шындықтарын біле тұра « жаза» алмау өте қиын. Бұл қоғамдағы үлкен проблема. Және ешқандай жағдайда балаларға өтіріктің нәтижелерін пайдалануға мүмкіндік берілмейді.

pdf (English)
Тілі

English

Как цитировать

[1]
Төлеген, Э. et al. 2021. ОРТА МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӨТІРІККЕ БЕЙІМДІЛІГІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ МЕН КӨРІНІСТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Әлеуметтану және саяси ғылымдар сериясы. 76, 4 (Груд 2021), 47–55. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-8940.04.