Бұл мақала орта білім беру саласындағы оқушылардың фальсеоинтеракциясы мәселелеріне арналған. Мақалада "фальсеоинтеракция"терминіне ғылыми талдау жасалды. Фальсеоинтракция-бұл екі актердің де өтірік (жалғандық, алдау) білуімен және сол өтірікті шындық үшін бір уақытта қабылдауымен (немесе қабылдауға еліктеумен) сипатталатын ерекше түрдегі өзара әрекеттесу.
Мақаланың негізгі мақсаты-орта білім беру студенттері арасында, атап айтқанда 5-9 сынып оқушылары арасында шынайы және жалған ақпарат арасындағы байланысты түсіндіру және соңғы жылдары жарияланған арнайы зерттеулер мен ғылыми мақалалар негізінде осы мәселенің өзектілігін анықтау. Жасөспірімдер мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынас жасөспірімдердің әлеуметтік қатынастары мен бейімделуіне әсер ету, ашу және құпияны зерттейтін бірнеше зерттеулердің тақырыбы болды. Жасөспірімдердің алдауына аз көңіл бөлінді. Өтірік - ата-аналар, дәрігерлер мен мамандар үшін жиі кездесетін мәселе болса да, балалардың проблемалық мінез-құлқына, сондай-ақ осы байланысқа әсер етуі мүмкін басқа да әлеуметтік факторларға байланысты өтіріктерді жүйелі түрде зерттеу іс жүзінде жүргізілмеді. Жасөспірім кезінде оларды түсіне білу, шындықтарын біле тұра « жаза» алмау өте қиын. Бұл қоғамдағы үлкен проблема. Және ешқандай жағдайда балаларға өтіріктің нәтижелерін пайдалануға мүмкіндік берілмейді.