Мақалада әлеуметтану ғылымында әлі зерттелмеген в. Дильтейдің әлеуметтік мектебінің мәселелері қарастырылады. Мақалада В.Дильтейдің әлеуметтік мектебінің мәселелері, В. Дильтейдің әлеуметтік мектептің дамуына қосқан үлесі, В. Дильтейдің әлеуметтік, педагогикалық мектебі оның оқушылары мен ізбасарлары. егжей – тегжейлі қарастырылады. В. Дильтей-көрнекті неміс философы, әлеуметтанушысы, психологы, оның шәкірттері мен ізбасарлары тұлғасында әлеуметтік, педагогикалық ойға үлкен әсер еткен педагог. Тұлға психологиясын түсінуде В. Дильтей бірінші ұғымның пайдасына "түсіну" және "түсіндіру" ұғымдарының қарама-қайшылығына дейін ажыратады. Адамдардың рухына, жеке басына, іс-әрекетіне байланысты барлық нәрсе-даралық, адамдар-жеке тұлға, қоғам, оның тарихы тек "түсіндіріліп" қана қоймай, түсінілуі керек. Дильтей өзінің "тіршілігінде" өмірді рухани-танымдық дамыту үшін арнайы "өмір категориялары" мен әлеуметтік Мектеп теорияларын дамытады. Дильтейдің шығармашылығына өмір философиясы, Әлеуметтану және педагогиканың неміс өкілдерінің тұтас бір саласы сүйенді. Осыған байланысты мақалада В.Дильтейдің әлеуметтік мектебіне, оның шәкірттері мен ізбасарларына қосқан үлесі зерттеледі: М. Фришайзен-Колер, Э. Спрангер, Г. Нол және Т. Литт. Сонымен қатар, мақалада талқылау мәселелеріне де назар аударылады.
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Рау, И. і Әбсаттаров, Р. 2023. ВИЛЬГЕЛЬМ ДИЛЬТЕЙ ЖӘНЕ ОНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК МЕКТЕБІ. ХАБАРШЫ «Әлеуметтану және саяси ғылымдар». 82, 2 (Чер 2023), 58–71. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-6270.2023.82.2.007.